Get graphics at Nackvision.com

AHLAN WA SAHLAN

segalanya bisa
bercambah mesra
biarkan bersatu
menjadi biru
serakkan rasa
mengalun cinta

segala yang bermukim di sini
pinjaman dari Dia
yang mencambah ilham rasa
disemilirkan denyut tinta

salam takzim jalinan ukhwah
-huda saari-


Get graphics at Nackvision.com

sentuhan rindu

sentuhan rindu
seabadi bersama illusi

Thursday, March 13, 2008

di batas masa


sekiranya aku diberitahu
tentang bila detik masaku
untuk pergi
mengadap rabbul izzati
izinkan aku sekali ini
menukar warna jejak semalam
membasuh benang masa nan kelam

andai kutahu
saatnya aku perlu berlalu
ingin aku
terus mencariMu
sejuta tahun tidak jemu


berikan aku kesempatan ini
meluntur dosa silam
membuka jendela keinsafan
pada detik akhir perjalanan


huda saari
pusat kesihatan UiTM
Mac 2008

No comments:

Get graphics at Nackvision.com